Catering Dietetyczny - LightDiet.pl
phone number

Zostaw numer - oddzwonimy!

Wysyłając formularz akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności

zamknij

Dieta 2200 kcal

Dieta 2200 kcal - jest skierowana do ludzi prowadzących aktywny styl życia, którym zależy na tym, by na co dzień stosować się do zasad zdrowego odżywiania. Dieta ta umożliwia dostarczenie organizmowi wszystkich składników niezbędnych do utrzymania sylwetki, a także pozostania w zdrowej kondycji fizycznej. Stosowanie zbilansowanej, zdrowej diety 2200kcal wpływa prewencyjnie na rozwój chorób dietozależnych, poprzez wysoką zawartość węglowodanów złożonych, pochodzących z pełnoziarnistych produktów zbożowych, zredukowaną zawartość tłuszczów zwierzęcych na rzecz mniej szkodliwych tłuszczów roślinnych i co za tym idzie dużą ilość błonnika, wspomagającego trawienie. 

 

Przykładowe menu - dieta 2200kcal

Poniedziałek
Śniadanie Roladki z pieczonego schabu podane z pastą z pieczonej papryki i sałatką ze świeżych warzyw oraz grahamką
II śniadanie Mini-szaszłyki z mozzarelli, listków bazylii, pomidorków koktajlowych i oliwek skropione dressingiem cytrynowo-ziołowym
Obiad Grillowana pierś z indyka z sosem porowym oraz puree ziemniaczano-marchwiowym i sałatką z ogórka z sezamem
Podwieczorek Zupa krem z borowików
Kolacja Risotto z pieczonym burakiem, parmezanem, orzechami włoskimi i rukolą
Wtorek
Śniadanie Omlet z młodym szpinakiem i ziołami podany w otoczeniu cząstek rzodkiewki. Pieczywo razowe z dyniowym hummusem
II śniadanie Grillowane roladki z bakłażana z orzechami, brzoskwinią i serkiem feta
Obiad Pieczony schab w sosie z suszonymi pomidorami podany z brązowym ryżem oraz surówką z kapusty i marchwi
Podwieczorek Serniczek z chudego twarogu ze skórką pomarańczową na otrębach owsianych
Kolacja Ratatouile warzywne z kaszą jęczmienną
Środa
Śniadanie Owsianka z ziarnami chia, suszoną figą, orzechami i truskawkami podana z pełnoziarnistymi muffinkami cynamonowymi
II śniadanie Serek wiejski z koperkiem, młodym szczypiorkiem i rzodkiewką z mini grahamką
Obiad Tagine z kurczaka z czerwoną soczewicą z morelami podany z tabbouleh z warzywami i natką pietruszki
Podwieczorek Sałatka owocowa z melonem, winogronami i ziarnami granata
Kolacja Tajskie curry warzywne na mleczku kokosowym
Czwartek
Śniadanie Pieczywo pełnoziarniste z twarogiem wędzonym, jajkiem i plasterkami małosolnego ogórka. Sałatka warzywna z siemieniem lnianym i ziarnami słonecznika
II śniadanie Krokieciki z kaszy jaglanej ze szpinakiem
Obiad Grillowane filety z indyka po meksykańsku z guacamole i ryżem z pomidorami i kolendrą
Podwieczorek Sałatka owocowa z płatkami kokosowymi
Kolacja Kalarepa faszerowana mięsem z indyka oraz pieczarkami
Piątek
Śniadanie Pasta z makreli podana z pieczywem orkiszowym oraz sałatką z amarantusa z ziołami
II śniadanie Serek homogenizowany z brzoskwinią i wiórkami gorzkiej czekolady
Obiad Łosoś w papilotach z pieczonymi warzywami z sosem pomarańczowym oraz ryżem dzikim i parboiled
Podwieczorek Miseczka amerykańskich borówek
Kolacja Miks sałat z suszonymi pomidorami, orzechami i serem halumi podana z pieczonymi wytrawnymi dyniowym placuszkami
Sobota
Śniadanie Grillowana pełnoziarnista tortilla z hummusem, awokado, grillowaną cukinią i papryką podana na sałatach z dressingiem balsamicznym
II śniadanie Quinoa z owocami leśnymi i orzechami nerkowca
Obiad Zrazy wołowe w sosie własnym z kaszą gryczaną i zasmażanymi buraczkami
Podwieczorek Ciasteczka owsiane z suszoną żurawiną
Kolacja Leczo z kolorowej papryki z pomidorami i czerwoną soczewicą
Niedziela
Śniadanie Razowe pancakes z prażoną gruszką podane z koktajlem owocowym na mleku sojowym
II śniadanie Pudding chia z musem z mango i jogurtem waniliowym
Obiad Filety z kurczaka z parmezanem w sosie paprykowym z plackami z kalafiora i surówką z kiszonej kapusty z jabłkiem i rzodkiewką
Podwieczorek Krem z bobu z razowymi grzankami
Kolacja Zapiekane makaronowe muszle nadziewane warzywami

 

Informujemy, iż aby przygotować wartościowe i urozmaicone posiłki nasi dietetycy i kucharze korzystają z produktów ze wszystkich grup spożywczych. Niektóre z nich mogą zawierać alergeny pokarmowe, takie jak: pszenica, mleko, jaja, ryby i owoce morza, soja, orzechy (w tym orzeszki ziemne), sezam, dwutlenek siarki i siarczyny, seler oraz gorczyca. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat stosowanych przez nas produktów, prosimy kontaktować się z naszymi dietetykami.

top
© Copyright 2011-2017 by LightDiet.pl
Polityka prywatności Regulamin zamówień Dieta pudełkowa Dieta do domu Catering Dietetyczny Warszawa
projektowanie stron www