Catering Dietetyczny - LightDiet.pl
phone number

Zostaw numer - oddzwonimy!

zamknij

Dieta 2000 kcal

Dieta 2000 kcal - przeznaczona dla osób niezmagających się z nadwagą, lecz dla tych, które pragną nabyć zdrowe nawyki żywieniowe, dzięki spożywaniu pięciu odpowiednio zbilansowanych posiłków dziennie. Trzeba zaznaczyć, że dieta 2000 kcal obejmuje posiłki o podwyższonej zawartości białka, dlatego też może pomóc mężczyznom regularnie korzystającym z siłowni w zwiększeniu masy mięśniowej. Jednocześnie, wyczerpujące ćwiczenia połączone z dietą pozwalają spalić tkankę tłuszczową i zbudować tkanke mięśniową.  Dieta 2000 kcal oprócz zwiększonej zawartości białka, została urozmaicona przez świeże warzywa i owoce, które pozwalają na podwyższenie w organizmie zawartości błonnika, wpływającego na usprawnienie pracy przewodu pokarmowego. Jest to dieta dla wszystkich osób, które chcą smacznie  i zdrowo jeść, a przy tym skutecznie dążyć do utrzymania znakomitej muskularnej sylwetki.

Nasza unikalna oferta, to dieta 2000 kcal z dostawą do domu, lub pracy. Otrzymują Państwo gotowe, świeże i zdrowe 5 posiłków dzięki, którym mogą Państwo cieszyć się zdrowiem i atrakcyjną sylwetką.

Przykładowe menu - 2000 kcal

Poniedziałek
Śniadanie Muesli tropikalne z gruszką, jogurtem naturalnym i nasionami słonecznika podane z plasterkami kiwi i pomarańczy i ciastkami owsianymi
II śniadanie Plasterki jajka na twardo z dressingiem jogurtowo-szczypiorkowym wędlina drobiową, serkiem ziołowym i rucolą oraz cząstkami świeżego ogórka
Obiad Duszona cielęcina w sosie pomidorowo-paprykowym z kaszą gryczaną z ziołami, gotowanym kalafiorem i sałatką z botwinki
Podwieczorek Miseczka truskawek z jogurtowo-waniliowym dipem
Kolacja Penne pełnoziarniste z sosem z pieczarkami, pomidorkami koktajlowymi i czerwoną cebulką podane z sałatką ze świeżych warzyw
Wtorek
Śniadanie

Kolorowa sałatka z papryki, pomidora, ogórka i kukurydzy z dodatkiem szynki gotowanej i grahamką

II śniadanie

Ser twarogowy z oliwkami, suszonymi pomidorkami i bazylią oraz waflem ryżowym

Obiad

Gulasz wołowo-wieprzowy z borowikami, cukinią i brokułami podany z makaronem pełnoziarnistym i surówką z białej kapusty i marchwi

Podwieczorek

Pieczona brzoskwinia z ricottą i kruszonką z otrębów

Kolacja

Pizza z mąki razowej z pastą pomidorowo-bazyliową, bakłażanem, papryką, cebulą oraz wiórkami mozzarelli

Środa
Śniadanie

Hummus z fasoli z ziołami na pieczywie żytnim z dynią i słonecznikiem podany z plasterkami rzodkiewki i ogórka oraz roladkami z polędwicy wędzonej faszerowanymi pastą warzywno-orzechową

II śniadanie

Amarantusanka z nasionami chia, cynamonem i mango

Obiad

Pieczeń wieprzowa z sosem myśliwskim, placuszkami z polenty z serem wędzonym oraz buraczkami zasmażanymi

Podwieczorek

Mus z czerwonych owoców z serkiem z płatkami gorzkiej czekolady

Kolacja

Pieczony kurczak w ziołowej marynacie ze świeżymi warzywami w sosie sojowym podany z pieczonym batatem

Czwartek
Śniadanie

Pasta z makreli wędzonej z jajkiem i szczypiorkiem podana z ogórkiem małosolnym i pieczywem żytnim. Papryka faszerowana sałatką warzywną.

II śniadanie Jogurt naturalny z malinami, sosem owocowym i płatkami migdałowymi
Obiad

Indyk marnowany w miodzie i imbirze z kaszą pęczak oraz surówką kapusty pekińskiej z marchewką

Podwieczorek

Ciasteczka z płatków owsianych z suszoną wiśnią i żurawiną

Kolacja

Risotto warzywne z zielonym groszkiem oprószone płatkami parmezanu

Piątek
Śniadanie

Mus z bryndzy podany na pieczywie żytnim w towarzystwie sałatki z roszponki, buraka, plasterków jajka oraz serka śródziemnomorskiego z dressingiem musztardowym

II śniadanie Kefir z malinami z płatkami jaglanymi i suszoną papają
Obiad

Pieczony filet z soli po grecku podana z cząstkami limonki, ryżem dzikim i miksem sałat z papryką i kukurydzą

Podwieczorek

Sernik na zimno z jogurtu greckiego z mandarynką i galaretką agrestową

Kolacja

Kluseczki dyniowe z sosem z kurek na młodej kapuście z koperkiem

Sobota
Śniadanie

Naleśniki ryżowe z twarożkiem i musem jabłkowym. Cząstki mandarynki.

II śniadanie

Serek wiejski ze szczypiorkiem i cząstkami rzodkiewki podany z bułeczką żytnią

Obiad

Pieczony rostbef z sosem tymiankowym z melisą podany z puree pietruszkowym i sałatką ze świeżego szpinaku z ziarnami

Podwieczorek

Mus z płatków ryżowych z cząstkami brzoskwini i wiórkami kokosowymi

Kolacja

Warzywna enchilada podana z ostrym sosem

Niedziela
Śniadanie

Plasterki pieczonego schabu z kiełkami buraka, pomidorkami koktajlowymi i sałatką jarzynową podane z bułeczką żytnią

II śniadanie

Ciastka marchewkowe. Winogrona.

Obiad

Pieczony udziec z indyka z sałatą z wiśniowym winegretem oraz pieczonymi ziemniaczkami

Podwieczorek

Sałatka ze świeżych ananasów, bananów i moreli w miętowo-miodowej glazurze z płatkami migdałowymi

Kolacja

Pierożki razowe z twarożkiem i pieczoną dynią na blanszowanych szparagach i marchewkach

  

Menu dieta 2000 kcal

Informujemy, iż aby przygotować wartościowe i urozmaicone posiłki nasi dietetycy i kucharze korzystają z produktów ze wszystkich grup spożywczych. Niektóre z nich mogą zawierać alergeny pokarmowe, takie jak: pszenica, mleko, jaja, ryby i owoce morza, soja, orzechy (w tym orzeszki ziemne), sezam, dwutlenek siarki i siarczyny, seler oraz gorczyca. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat stosowanych przez nas produktów, prosimy kontaktować się z naszymi dietetykami.

top
© Copyright 2011-2017 by LightDiet.pl
Polityka prywatności Dieta pudełkowa Dieta do domu
projektowanie stron www