Catering Dietetyczny - LightDiet.pl
phone number

Zostaw numer - oddzwonimy!

Wysyłając formularz akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności

zamknij

Dieta 2500 kcal

Dieta 2500 kcal - mężczyźni prowadzący aktywny styl życia  oraz kobiety uprawiające sport regularnie, kilka razy w tygodniu, znajdą w diecie 2500kcal wszystko czego potrzebują.  Jest to dieta o zwiększonej zawartości białka oraz wapnia, które doskonale wspomogą układ kostny a także budowę mięsni. Dieta ta jest skarbnicą witamin, mikro- i makroelementów, które często tracimy podczas stresujących sytuacji czy czynności wyczerpujących fizycznie.  Duża zawartość błonnika pozwoli na odpowiednie oczyszczenie organizmu z gromadzących się toksyn, co wpłynie na przyśpieszenie metabolizmu. 

 

Przykładowe menu - dieta 2500kcal

Poniedziałek
Śniadanie Szakszuka z papryką podana z sałatką z cieciorki z ogórkiem, awokado i ziarnami słonecznika. Bułeczka z ziarnami i twarożkiem
II śniadanie Jogurt naturalny z wiśniami
Obiad Gołąbki z mięsem drobiowym z sosem pomidorowym podane z kaszotto z kaszy owsianej z pieczarkami oraz surówką z kalarepy 
Podwieczorek Ciasto marchewkowe z serkiem waniliowym
Kolacja Sałatka z pieczonym burakiem, orzechami włoskimi, serem feta i rukolą podana z pełnoziarnistymi tartinkami z twarożkiem i polędwicą wędzoną
Wtorek
Śniadanie Jaglanka z amarantusem, duszonymi śliwkami, cynamonem i kardamonem. Muffinki razowe z jagodami
II śniadanie Razowa pita z pastą z zielonego groszku i suszonych pomidorów
Obiad Bitki wołowe w sosie własnym podany z puree ziemniaczanym z pesto ziołowym oraz surówką z czerwonej kapusty
Podwieczorek Puszysty krem owocowy na biszkoptach
Kolacja Sałatka orzo z kurczakiem, młodym szpinakiem, suszoną żurawiną i płatkami migdałowymi z pomarańczowym dressingiem
Środa
Śniadanie Plasterki pieczonego schabu z kremem chrzanowym podany z plasterkami ugotowanego jajka i kiełkami rzodkiewki oraz pieczywo żytnie z ziarnami słonecznika
II śniadanie Sałatka z cukinii, pomidorów i moreli z dressingiem ziołowo-cytrynowym
Obiad Grillowana pierś z indyka w pikantnej marynacie pod warzywną pierzynką na zielonych szparagach podana z ryżem dzikim i parboiled
Podwieczorek Cząstki filetowanych owoców południowych
Kolacja Szpinakowe tagiatelle z kurkami i bobem
Czwartek
Śniadanie Omlet z cukinią i wędzonym łososiem podany bułeczką żytnią z pastą orzechową
II śniadanie Mini sajgonki z warzywami i kiełkami fasoli mung z wytrawnym sosem śliwkowym
Obiad Pierś z kurczaka pieczona z papryką i pomidorem podana z warzywnymi szaszłykami na kaszy bulgur
Podwieczorek Budyń jaglany z musem truskawkowym
Kolacja Wytrawne naleśniki z nadzieniem drobiowo-porowym podane z pieczonym jabłkiem
Piątek
Śniadanie Ryż na mleku migdałowym z makiem i pieczonymi śliwkami
II śniadanie Sałatka z pomelo, kiwi, ananasem i granatem
Obiad Filet z sandacza pod pierzynką z grzybów leśnych z młodymi ziemniaczkami i surówką z buraczków 
Podwieczorek Krem z białych warzyw z razowymi grzankami
Kolacja Zapiekanka z cukinii, kaparów, tuńczyka i rodzynek pod pomidorami
Sobota
Śniadanie Pasztet z soczewicy, pieczarek i ziaren słonecznika podany z pieczywem razowym oraz sałatką wielowarzywną z jajkiem
II śniadanie Chłodnik jagodowy podany z ciastkiem jaglanym
Obiad Kurczak w curry z warzywami i mleczkiem kokosowym podany z makaronem ryżowym
Podwieczorek Pieczone brzoskwinie z płatkami migdałowymi
Kolacja Razowe pierożki a la ruskie z dynią na miksie sałat
Niedziela
Śniadanie Jogurt grecki z granolą marchwiową oraz muffinkami z jabłkiem i cynamonem
II śniadanie Falafele z salsami: z mango oraz pomidorową
Obiad Steki wołowe z udźca w sosie imbirowym podane z orientalną sałatką z kiełków oraz ryżem jaśminowym
Podwieczorek Koktajl egzotyczny na bazie wody kokosowej
Kolacja Jesienna sałatka z czarnej soczewicy, śliwek węgierek i pieczonej dyni

 

Menu diety 2500 kcal

Informujemy, iż aby przygotować wartościowe i urozmaicone posiłki nasi dietetycy i kucharze korzystają z produktów ze wszystkich grup spożywczych. Niektóre z nich mogą zawierać alergeny pokarmowe, takie jak: pszenica, mleko, jaja, ryby i owoce morza, soja, orzechy (w tym orzeszki ziemne), sezam, dwutlenek siarki i siarczyny, seler oraz gorczyca. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat stosowanych przez nas produktów, prosimy kontaktować się z naszymi dietetykami.

top
© Copyright 2011-2017 by LightDiet.pl
Polityka prywatności Regulamin zamówień Dieta pudełkowa Dieta do domu Catering Dietetyczny Warszawa
projektowanie stron www